banner

Nie daj się oszukać!

Towar ten jest reklamowany w lokalnej prasie (np. Wspólnota Radzyńska nr 45). Anonimowa(!) reklama wykorzystuje typowe chwyty marketingowe, które każą mieć się na baczności przed oszustwem! Podmiot medyczny nie ukrywałby tożsamości i nie powoływałby się na badania o niemożliwej do ustalenia wiarygodności (Davis Grayson, American Audiology Society,SAIF).

Reklama patetycznym słownictwem (herosi, zbawiciele) powołuje się na rewelacyjne efekty leczenia („100% skuteczności w walce z głuchotą”, „282% lepsze od popularnych aparatów słuchowych działanie”) w tym na efekty niemożliwe do weryfikacji („ludzie słyszą o 283% lepiej”, „15-krotnie lepiej rozróżniać głosy w grupie”), efekty absurdalne („rozumieć mowę ludzką o 282% dokładniej”) oraz efekty niewiarygodne („nowoczesna technologia jest aż 76 razy tańsza od tej, stosowanej w zwykłych aparatach”). Wszystkie efekty mają być utrzymywane w tajemnicy przed głuchymi przez światowy spisek.

Anonimowy dobroczyńca deklaruje dla pierwszych 150 telefonujących osób bezpłatną wycenę (czegoś) i 73% dofinansowania do zakupu „audiokorektora” oczywiście niedostępnego w sklepach.
Reklama jest doskonałym przykładem patologicznego marketingu, skutecznie zwiększającego liczbę zmanipulowanych konsumentów.

XX Konkurs Recytatorski Poezji i Prozy ks. Jana Twardowskiego

NASTĘPNY ARTYKUŁ »

Konferencja „Radzyńskie dążenia do Niepodległości” w ZSP

Skomentuj