Gmina Ulan-Majorat przebudowała drogi, korzystając ze wsparcia Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. W ubiegłym roku były to: droga w Sobolach, droga Żyłki -Kępki, droga w Sętkach, droga Ulan-Majorat - Ulan Mały.
ZADANIE nr 1
Nazwa zadania: "Przebudowa drogi gminnej nr 102228L w m. Sobole od km 2+155 do km 2+740 odcinek dł. 585 mb"
Nr i data podpisania umowy, aneksu z wojewodą lubelskim: Umowa nr 836 z dnia 25 marca 2025 roku,
Koszt kwalifikowalny realizacji zadania: 196.778,79 zł
Kwota dofinansowania (w złotych): 98.389,39 zł
Kwota udziału własnego (w złotych): 98 389,40 złTermin realizacji: 2025
Zakres rzeczowy / osiągnięte efekty: Długość wyremontowanego odcinka – 585,00 mb.; przekrój drogi: 1×2; szerokość pasa ruchu 2×2,5 m; nawierzchnia mineralno-bitumiczna; pobocze gruntowe – obustronne po 0,75 m, odwodnienie powierzchniowe na pobocza i istniejące tereny zielone w obrębie pasa drogowego o długości 585 m., infrastruktura dla rowerów – po jezdni po ogólnodostępnym pasie ruchu, maksymalne obciążenie – nacisk na jedną oś ( w tonach) – do 11,5 t.
ZADANIE nr 2
Nazwa zadania: "Przebudowa drogi gminnej nr 102152L w m. Żyłki Kozły – Kępki od km 5+007 do km 6+197,47"
Nr i data podpisania umowy, aneksu z wojewodą lubelskim: Umowa nr 1353 z dnia 03 września 2024 roku, Aneks nr 1 z dnia 09 grudnia 2024 r.
Koszt kwalifikowalny realizacji zadania: 829.395,93 zł
Kwota dofinansowania (w złotych): 414.697,96 zł
Kwota udziału własnego (w złotych): 414.697,97 zł
Rok realizacji: 2024-2025
Zakres rzeczowy / osiągnięte efekty: Długość wyremontowanego odcinka – 1 190,00 mb.; przekrój drogi: 1×2; szerokość pasa ruchu 2×2,5 m; nawierzchnia mineralno-bitumiczna; pobocze wzmocnione mieszanką niezwiązaną z kruszywa łamanego warstwa gr. 10 m – obustronne po 0,75 m, odwodnienie powierzchniowe na pobocza i tereny zielone w obrębie pasa drogowego o długości 1 190 m.; oznakowanie drogi zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, infrastruktura dla rowerów – po jezdni po ogólnodostępnym pasie ruchu, maksymalne obciążenie – nacisk na jedną oś ( w tonach) – do 11,5 t.
ZADANIE nr 3
Nazwa zadania: "Przebudowa drogi gminnej nr 102193L od dr. Kr. Nr 63 – Sętki od km 0+000 do km 2+694,82"
Nr i data podpisania umowy z wojewodą lubelskim: Umowa nr G/RFRD/42/2024 z dnia 14 listopada 2023 roku oraz Aneks Nr 1 z dnia 20 marca 2024 r.
Koszt kwalifikowalny realizacji zadania: 1.722.577,88 zł
Kwota dofinansowania (w złotych): 1.033.546,72 zł
Kwota udziału własnego (w złotych): 689.031,16 zł
Rok realizacji: 2024
Zakres rzeczowy / osiągnięte efekty: Długość przebudowanego odcinka – 2 694 mb.; szerokość jezdni 2 x 2,5 m; nawierzchnia bitumiczna; pobocze obustronne 0,75 m, wzmocnione mieszanką z kruszywa łamanego, odwodnienie powierzchniowe przy wykorzystaniu istniejącego spadku podłużnego drogi oraz spadków poprzecznych; oznakowanie drogi zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu.
ZADANIE nr 4
Nazwa zadania: "Przebudowa drogi gminnej nr 102177L Ulan-Majorat – Ulan od km 0+000 do km 2+580 oraz odcinek o dł. 238 mb"
Nr i data podpisania umowy z Wojewodą Lubelskim: Umowa nr G/RRFRD/61/2024 z dnia 14 listopada 2023 roku oraz Aneks Nr 1 z dnia 20 marca 2024 r.
Koszt kwalifikowalny realizacji zadania: 1.256.855,95 zł
Kwota dofinansowania (w złotych): 754.113,57 zł
Kwota udziału własnego (w złotych): 502.742,38 zł
Rok realizacji: 2024
Zakres rzeczowy / osiągnięte efekty:
Odcinek nr 1:
Długość wyremontowanego odcinka – 1240,00 mb.; przekrój drogi: 1×1 pasy ruchu z mijankami; szerokość pasa ruchu: od drogi krajowej nr 63 od km 0+000 do km 1+240 szer. jezdni 3,50m, nawierzchnia bitumiczna; pobocze gruntowe wzmocnione kruszywem łamanym o długości 1240,00 mb obustronne szer. 0,75 m, odwodnienie powierzchniowe na istniejące tereny zielone o długości 1240 m.; oznakowanie drogi zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, infrastruktura dla rowerów – po jezdni po ogólnodostępnym pasie ruchu, maksymalne obciążenie – nacisk na jedną oś ( w tonach) – do 11,5 t.
Odcinek nr 2:
Długość wyremontowanego odcinka – 1205,00 mb.; przekrój drogi: 1×2; szerokość pasa ruchu: od km 1+240 do km 2+186,85 oraz odcinek dł. 238,00mb – szer. jezdni 5,00m 1×2 pasy ruchu, na odcinku od 2+186,85 do 2+206,85 na odcinku 20 mb zaprojektowano prostą przejściową; nawierzchnia bitumiczna; pobocze gruntowe wzmocnione kruszywem łamanym o długości 1204,85 mb obustronne szer. 0,75 m, odwodnienie powierzchniowe na istniejące tereny zielone o długości 1204,85 m.; oznakowanie drogi zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, infrastruktura dla rowerów – po jezdni po ogólnodostępnym pasie ruchu, maksymalne obciążenie – nacisk na jedną oś ( w tonach) – do 11,5 t.
Odcinek nr 3:
Długość wyremontowanego odcinka – 373,00 mb.; przekrój drogi: 1×1 pasy ruchu; szerokość pasa ruchu: od km 2+206,85 do km 2+580 szer. jezdni 4,00m, 1×1 pasy ruchu,; nawierzchnia bitumiczna; pobocze gruntowe wzmocnione kruszywem łamanym o dł 373,15 obustronne szer. 0,75 m, odwodnienie powierzchniowe na istniejące tereny zielone o długości 375,15 m.; oznakowanie drogi zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, infrastruktura dla rowerów – po jezdni po ogólnodostępnym pasie ruchu, maksymalne obciążenie – nacisk na jedną oś ( w tonach) – do 11,5 t.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz