zapoznanie się ze strukturą i organizacją Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, zapoznanie się z ustawą o ochronie danych osobowych oraz przepisami obowiązującymi w tym zakresie, zapoznanie się z Instrukcją kancelaryjną ZUS, Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt ZUS oraz Instrukcją
o organizacji i zakresie działania Archiwów Zakładowych ZUS, zapoznanie się z zasadami zakładania akt płatnika i ubezpieczonego oraz podłączania dokumentacji a/a, przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego, rejestracja i podział korespondencji na poszczególne komórki organizacyjne zgodnie z procedurą dot. obsługi korespondencji przychodzącej, obsługa korespondencji wychodzącej, zapoznanie się z formami i zasadami obsługi klientów Zakładu, kierowanie klientów do właściwego stanowiska i pomoc w wypełnianiu dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, drukarki, niszczarki, skanera, zapoznanie się z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego, współpraca z komórką obsługi klientów i korespondencji w zakresie obiegu korespondencji z zakresu emerytur i rent, kapitału początkowego i innych świadczeń zleconych Zakładowi do realizacji, kompletacja akt i zakładanie teczek spraw, dzielenie i przekazywanie korespondencji, akt emerytalno-rentowych oraz wniosków o świadczenia emerytalno-rentowe, kapitał początkowy i inne świadczenia zlecone Zakładowi do realizacji, zgodnie z właściwością, przyjmowanie i podłączanie do akt przekazanej dokumentacji, porządkowanie akt płatników składek, ubezpieczonych i świadczeniobiorców, zgodnie z obowiązującymi procedurami, przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego, dygitalizacjai akt
StPr/25/0107
data rozpoczęcia pracy od 15.04.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN