zapoznanie z obszarami działalności ARiMR oraz używanymi aplikacjami, zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu programów pomocowych realizowanych przez ARiMR, m.in. Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, płatności bezpośrednich, prawodawstwa unijnego i krajowego, w tym kodeksu postępowania unijnego, poznanie obiegu dokumentów w Biurze Powiatowym, zdobycie wiedzy w obszarze obsługi klienta i doradztwa rolniczego, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism w programie Microsoft WORD, obsługa poczty Microsoft Outlook, kompletowanie dokumentacji dotyczącej poszczególnych spraw, przechowywanie i porządkowanie dokumentów - podział na poszczególne komórki organizacyjne, nadawanie numerów kancelaryjnych wnioskom i innym pismom, archiwizacja dokumentów i przekazywanie spisami zdawczo-odbiorczymi do archiwum zakładowego.
StPr/22/0297
data rozpoczęcia pracy od 22.08.2022
wynagrodzenie od 1 565 PLN